UngdomsSenior træning maj-juni 2024.pdfSommercamp junior invitation - TKR.pdfJuniortræning - udendørs 2024.pdfDer er træning for juniorer og seniorer både sommer og vinter ved klubbens dygtige trænere mod en rimelig betaling.
Det foregår primært på hold, som er inddelt efter niveau.
For at tilmelde sig træning skal man være medlem af klubben, dvs. have betalt sommerkontingent.

Hvor
I sommerperioden fra d. 1. maj til 1. oktober spiller vi på vores 6 grusbaner (hvoraf to er hybridbaner) på Ryparkens Idrætsanlæg.
I skift mellem sæsoner tilbydes også træning på vores nye hybridbaner.
Om vinteren fra d. 1. oktober til 1. maj har vi baner i Svanemøllehallen og Ryparkhallen på Østerbro.

Procedure
Som medlem kan du tilmelde dig en interesseliste for træning.

Træningsforløb er for 2-3 måneder ad gangen og tilmelding er tilgængelig måneden før.

Du kan finde en nye interesselister under Event

• 15 januar
  • 15 april (også juniorer)
  • 15 juli
  • 15 september (også juniorer)
  • 15 november

Træningshold bliver sat efter efterspørgsel så husk at angive dit niveau.

Der vil desuden løbende blive frigivet forskellige enkeltstående træningstilbud. Både for juniorer og seniorer. Find dem under Event.

Juniortræning bliver udbudt halvårligt - i april og september.

Læs mere om aktuelle hold her

Juniortræning - udendørs 2024

Sommercamp junior invitation - TKR.pdf