FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Vi har gjort os umage for at få alle relevante informationer med på hjemmesiden, så kig gerne igennem, om der ikke er svar på det, du søger.
Vi har dog samlet nogle af de mest stillede spørgsmål herunder:

Jeg vil gerne meldes ind i klubben
- se under fanen 'Bliv medlem' (bem. vi har i øjeblikket venteliste på seniormedlemsskab, som du kan tilmelde dig under fanen Tilmelding ->Event).

Hvor længe holder min booking, hvis jeg kommer for sent eller hvornår kan jeg overtage en andens booket tid?

En booking holder indtil 10 minutter efter banetidens start - kommer vedkommende som har booket tiden mere end 10 minutter for sent, så kan andre på anlægget overtage tiden.

Hvordan afmelder jeg min booking
Hvis du har fortrudt din banebooking, bedes du afmelde tiden så andre kan få glæde af den. Det gøres ved at klikke på banebooking og vælge 'mine bookinger' i toppen af menuen. Her kan du slette din tid.

Hvornår opkræves kontingent?
Vi opkræver kontingent 1 gang årligt ultimo februar. Er du på venteliste for medlemskab afhænger dine muligheder  af hvor mange eksisterende medlemmer der falder fra, og du vil derfor først blive kontaktet i starten af april m.h.p. medlemskab, hvis der er plads.

Hvordan melder jeg mig ud?
Du kan stoppe dit medlemskab ved at logge ind, og gå til "Mine Tilmeldinger" i din profil øverst til højre på hjemmesiden, og klik på "Stop medlemskab".

INDENDØRS

Hvordan får jeg en fast bane indendørs?
- Der er stort efterspørgsel, om en fast banetid. Du kan skrive dig op på venteliste for at tilkendegive din interesse. Ventelisten til være tilgængelige fra september og findes under fanen Tilmelding -> event:

Kan jeg booke baner indendørs?
- Som udgangspunkt ikke. Vi kan nogle gange skaffe weekendtider, som vi sender ud til fri booking blandt medlemmerne. Denne information kommer til dig via nyhedsbrevet, og som nyhed på forsiden af hjemmesiden her.

Er der træning indendørs?
- Ja, der udbydes træning månedsvis i i forskellige niveauer med 4 spillere på hvert hold. Tilmeldingen åbnes d. 15. hver anden måned. Der er rift om pladserne grundet vores sparsomme forhold. Du kan læse mere under Træning i TKR: