Invitation til tennisrejse til Spanien - d. 26. marts 2022

Tennisklubben Ryvang inviterer klubbens aktive spillere til en tennis- og solferie. Rejsen er for alle uanset niveau, og er en glimrende mulighed for nye medlemmer at lære klubben bedre at kende. Vær hurtig med din tilmelding, da rejsen ofte bliver hurtigt udsolgt.

Hvor: Hotel Playa Granada Club Resort (1 time og 20 min. kørsel fra Malaga Lufthavn). Resortet har 6 kunstgræsbaner, som vi har forhåndsreserveret, så du vil få rig mulighed for træning, turnering og hyggetennis.

Prisen omfatter: Fly +transfer, all inklusive (alle måltider & drikkevarer), gratis adgang til baner og træning.

Rejseselskab: Spies
Afrejse fra Kastrup: Lørdag den 26. marts 2022 kl. 7:00 med Norwegian Air
Afrejse fra Malaga: Lørdag den 2. april 2022 kl. 21:15 med Norwegian Air (ank. Kbh. 00:50)

Medlemspris: (pris pr. person i delt dobbeltværelse) 6.190 kr.
Tillæg for evt. enkeltværelse: 2.200 kr.
Medlem – barn i ekstra opredning (dvs. 3. person på værelse) kr. 5.340
Ikke-medlemspris: 6.853 kr. (findes ikke før til allersidst, hvis der er ledige pladser)

Depositum NU: 1.500 kr.
Tilmeld og betal under menuen: Tilmelding/ Events. Restbeløbet betales, når klubben sender en faktura i februar 2022. Ved tilmelding kan du skrive hvem du ønsker at bo med. Har du ikke valgt en person, vil vi prøve at finde en, men det kan ikke garanteres.

Medlemsprisen er for deltagere, som er blevet aktivt medlem af TKR senest den 31. maj 2021. Personer, der først er blevet medlem efter d. 31. maj 2021 må gerne deltage, men til fuld pris dvs. 6853 kr. Hvis vi har ledige pladser.

På bestyrelsens vegne / Rejseudvalget
-----------------------------------------------------------------------

Regler ved afbestilling
Hvis en deltager bliver nødt til at melde fra til turen, skal deltageren kontakte rejseudvalget omgående, hvorefter vi vil forsøge at få rejsen annulleret. Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil vi bede deltageren om at anmelde sagen til sit forsikringsselskab. Hvis de anerkender sagen, er proceduren følgende: Forsikringsselskabet refunderer rejsens fulde pris til TKR (kr. 6.853 +evt. enkeltværelses tillæg). Klubben fratrækker det ydede tilskud og sender restbeløbet til deltageren.