Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet

Indkaldelse til Ekstraordinær Generalforsamling

Kære medlemmer

I henhold til Tennisklubben Ryvangs vedtægter punkt 5.10, indkalder den samlede bestyrelse hermed til ekstraordinær generalforsamling:

Den 1. september 2020, kl. 18, som onlinemøde.

For at få link tilsendt skal du tilmelde dig via hjemmesiden.

Grunden hertil er, at vi er blevet pålagt af vores bank at ændre vores vedtægter, da banken mener, at de strider imod deres interne retningslinjer for brug af netbank. Såfremt vi ikke ændre vedtægterne, vil vi således blive smidt af deres netbank.

Det nuværende punkt 9.2, lyder således:

“?.2: Alle økonomiske transaktioner skal tegnes af mindst to bestyrelsesmedlemmer i fællesskab: normalt kasseren og formanden ellers af kassereren og et andet relevant bestyrelses- eller udvalgsmedlem, herunder en af klubbens holdkaptajner.”

Det foreslås at ændre til:

"?.2: Økonomiske transaktioner attesteres internt af mindst to bestyrelsesmedlemmer i fællesskab - normalt kassereren og formanden, og ellers af kassereren og et andet relevant bestyrelses- eller udvalgsmedlem, herunder fx en af klubbens holdkaptajner. Fuldmagtshaver kan herefter effektuere de attesterede transaktioner."

Dagsorden er således:

1) Valg af dirigent

2) Valg af referent

3) Valg af to stemmetællere

4) Ændring af vedtægter

5) Eventuelt

For god ordens skyld nævnes det, at det er foreningens aktive medlemmer over 18 år, som har betalt kontingent inden generalforsamlingen, der har stemmeret til generalforsamlingen. Passive medlemmer har ikke stemmeret.

Denne indkaldelse sendes via mail samt lægges på hjemmesiden som nyhed samt på undersiden for generalforsamlinger.

Mange hilsner

Tilmeldte
12 /700
Tilmeldingsfrist