BIG BOX TURNERING

Big Box turneringen er i fuld gang og for øjeblikket spilles august-versionen.

Tilmelding til september-versionen er åben nu under Tilmelding ->  Events

I BIG BOX kan ALLE kontingentbetalende medlemmer kan være med. Formatet henvender sig særligt til ’mellemlaget’ af øvede spillere, som ikke har travlt med holdtræning og -kampe.

Det forventes i sagens natur, at man
kan serve, gennemføre en tenniskamp og kender regler, tiebreak osv.

Afvikling af Big Box kampe:

1. Tilmeldte seedes efter bedste skøn i puljer à 4 eller 5 spillere spillere (m/k).

2. Hver spiller skal møde sine modstandere indenfor angivne deadline.

3. Man booker selv banetid og spiller med egne bolde.

4. Der spilles Single – først til 9 partier med 2 overskydende, ved stillingen 8-8 spilles der almindeligt tiebreak til 7. Dette for at kamp kan afvikles på én banetid.

5. VINDEREN af kampen noterer selv resultatet i et delt google-dokument. Hvis der ved deadline ikke er noteret noget kampresultat registreres begge spillere for “0” points.

6. Møder modstanderen ikke op eller aflyser aftalt spilletid, kan fremmødte vælge ’Walk Over’ eller aftale ny tid inden for deadline.

7. Puljevinder rykker op til puljen over. Sidsten skifter ned til puljen under.

8. Puljevinder er den der har vundet flest kampe. Hvis der er lighed er det derefter indbyrdes kamp der er afgørende. Hvis den indbyrdes kamp ikke er blevet spillet, er det flest vundne partier der er afgørende.

9. Turneringsleder afgør tvivlstilfælde.

Ved periodens afslutningen gøres brættet op og der meddeles nye puljer for kommende periode. Der kan ske justering ved ny tilmeldte. Vi sigter på, at gennemføre en runde i august og september 2021.