Om Tennisklubben Ryvang, TKR

TKR er en tennisklub, der lægger vægt på både den sportslige udfoldelse og det sociale samvær. Vi har ca. 760 medlemmer, hvor de fleste er motionister.

Vi har turneringshold for de ambitiøse spillere fra 3. division til serie 4. Derudover har vi 2 veteranhold (+50 år).

Klubben har til huse i Ryparken på Københavns Kommunes idrætsanlæg, hvor vi har 6 grusbaner. Banerne er kommunalt ejede, men siden 2016 drevet af TKR. Oprindeligt var vi en klub for døve, derfor har denne gruppe en speciel status og fordele i klubben, selv om det store flertal af medlemmer er hørende.

Vi er en brugerdrevet klub med medlemsdemokrati og en automatiseret administration, der foregår via Klub Modul.

Arrangementer

Klubben afholder i løbet af året mange forskellige arrangementer. Turneringer, træning, fester, fredagsbar og en tennisrejse i foråret til et varmt land.

Se løbende under Tilmelding. Vi skriver også ud herom i nyhedsbreve, så sørg for at være tilmeldt.