Jeg vil gerne spille indendørs 2022/23

Kære TKR-medlem

Vi nærmer os efteråret og det betyder at vi gennem Københavns Kommune har søgt adgang til indendørs baner i Ryparkhallen og Svanemøllehallen fra den 1. oktober til 1. maj.

Det er et begrænset antal timer, vi kan skaffe, så heldigvis har vi vores nye helårsbaner (bane 5+6) som holdes åbent hele året.

Vi bruger en stor del af timerne til at tilbyde træning, som lægges ud på Event på hjemmesiden, hvor alle medlemmer kan byde ind. Resten er fordelt blandt medlemmer, som har en fast indendørs time. Der er hvert år nogle medlemmer, som falder fra, og der kan af forskellige årsager opstå nye muligheder.

Hvis du er interesseret i en indendørs bane tid, bedes du skrive dig på ventelisten her, samt angive relevante tidspunkter, makker og evt. niveau, hvis du mangler en makker (vær obs på at der er flest ledige tider i tidsrummet 9-15 i dagtimer). Så vil vi kontakte dig, hvis der opstår en banetid, som passer med dit ønske.

En bane koster kr. 2 x 750 kr.

Er i 3-4 medlemmer, som vil dele en bane, så angiv alle navne. Vi prioriterer både anciennitet og hvis flere kan have gavn af en bane.

Bestyrelsen

PS. Selvom du måtte have skrevet dig på ventelisten sidste år, bedes du gøre det igen, hvis du stadig er interesseret. Vi har listen fra sidste år og tager højde for den.

27.09.2022
01.09.2022 kl. 12.00 - 29.09.2022 kl. 12.00
Hallen i Ryparken ELLER i Svanemøllen
0,00 kr.