Klubmodul henter siden
Klubmesterskaber 2021
Tilmeldingsfrist er overskredet

Klubmesterskaberne i TKR.

Deltag i TKRs traditionsrige klubmesterskaber, hvor sæsonens mestre i både single- og doublerækker skal findes.

Indtil finalerne aftales selv indbyrdes spilletidspunkt mellem spillerne inden en angivet deadline. Desuden spilles der med egne bolde frem til finalerne og bedst af tre sæt med match-tiebreak til 10 i et eventuelt tredje sæt.

Finalerne spilles lørdag d. 18. september mellem kl. 9-15, og kan IKKE rykkes. Hvis du ved at du ikke kan spille på den dato, bedes du scratche i semifinalen. Vi udsender et kampprogram, med deadlines, og der gives ikke dispensation for de angivne datoer.

Tilmeldingsfristen er den 4. august, hvorefter lodtrækning og spilleplan offentliggøres på hjemmesiden.

Du kan i år tilmelde dig følgende rækker:

Herresingle A (HSA)
Herresingle B (HSB)
Damesingle A (DSA)
Damesingle B (DSB)
Herredouble A (HDA)
Herredouble B (HDB)
Mixdouble (MD)

Damedouble (DD)
Juniorsingle 12-18 år (JS)

Herresingle motionist (HSM)
Damesingle motionist (DSM)
Herredouble motionist (HDM)

A-rækkerne er som udgangspunkt tiltænkt holdspillere fra 1. til 4. holdet.
B-rækkerne er tiltænkt øvede spillere med match-erfaring.

M-rækkerne er tiltænkt spiller med kun lidt kamp-erfaring

(turneringsledelsen forbeholder sig ret til at flytte spiller op eller ned efter niveau og antal)

Vi giver igen mulighed for at man kan tilmelde juniorer.

Der kræves minimum fire deltagere pr. række for oprettelse. Ved for få antal deltagere slås rækker sammen eller rækken aflyses.

Du skal besvare alle 3 felter om deltagelse/ikke deltagelse i rækkerne.

Husk desuden at angive din doublemakker under bemærkninger, hvis du stiller op i double.

Hvis du ikke har en makker - så skriv det - og vi vil forsøge at sætte dig sammen med en anden makkerløs.

Mvh Turneringsledelsen / Paul Buhl og Mikael Brauner

Tilmeldte
64 /100
Tilmeldingsfrist