Seniortræning for klubbens medlemmer

Tilmelding til træning sker i top menuen - under "Træning" og Tilmelding til træning.

Der udbydes hold i maj, juni, august og september 2018

Deltagelse kræver medlemskab af klubben

TKRs seniortræning udbydes månedsvis i serier på 4 lektioner. Når man er kommet på et hold,
så har man denne tid hver uge i fire uger. Ved regnvejr gås i hal/ ved aflysning etableres en erstatningstime.

Priserne er 400 kr for 4 lektioner a 1,5 time og 300  kr for 4 lektioner a 60 minutter.
Ønsker man at fortsætte med yderligere træning, så tilmelder man sig en ny periode og betaler igen.
Der udbydes hold i maj, juni, august og september. Tilmeldingen etableres den 15. måneden før. Første gang dog fra den 20. april.

Der afholdes seniortræning: mandag og onsdag. Du skal her finde et hold, der passer til dit niveau og ønsker.

De præcise tider og niveauer finder du under Tilmelding til træning.

Vi har også et andet tilbud. Et åbent træningsværksted: Lørdagsværkstedet, der afholdes hver lørdag kl.13-15.

Her får du to timers spil og træning for kun 50 kr. Man tilmelder sig for en lørdag af gangen under Event.

Har du spørgsmål, så kontakt: Lars Tonnesen på larstonnesen@mail.dk  eller tlf 22199506