Ledige indendørsbaner i sæson 2017-2018.  Ledige tider:

Ryparken Mandag Kl. 07-08

Ryparken Onsdag Kl. 22-23
Ryparken Lørdag Kl. 07-08
Ryparken Søndag Kl. 08-09
Ryparken Søndag Kl. 07-08

Hvis I ønsker en tid, så skal I sende en mail til mertz.nielsen@gmail.com snarest muligt. Mailen skal indeholde navne på mindst 2 spillere, som er medlem af TKR. Jo flere spillere I vil være om banen, jo større er sandsynligheden for at få en bane.

I får besked hurtigt om I har fået banen. Hvis ja, så får I også en invitation til betaling. Betaling skal foretages med det samme.

De velbeliggende indendørstimer, som TKR disponerer over, er så eftertragtede, så I må starte med en ydertime og passe den 100%, så vil I komme før andre medlemmer til evt. ledige timer året efter.

Der er følgende forudsætninger for at have en indendørs bane:
· I SKAL være medlemmer af TKR
· Der skal to medlemmer til at tegne og betale en bane

· Sæsonen er som udgangspunkt er 1. oktober til 30. april 2018.

· Hvis I ikke kan spille, SKAL I søge at få andre medlemmer til at spille, så timen ikke bliver misligeholdt.
· Sæt timen på Banechancen, når vi får styr på den på den nye hjemmeside.
· Søg gerne kontakt med dem der spiller før og efter jer for at lave doubler, aftaler, spilleklubber, så I f.eks. er 4-6 stykker om en time/ to timer.
· Hvis dette er på plads, og I betaler på eventen Betaling for indendørsbane 2017-18 snarest muligt, så går I bare i gang med sæsonen med det samme. Prisen er 500 kr.  En bane koster 2 x 500 kr, uanset hvor mange I deles om banen.

God indendørssæson fra Judith og Max