Træning for begyndere og let øvede

Mandag kl.19-20.30, et halvanden times hold for let øvede. Træner: Kenneth Schmidt. Pris 400 kr.

Onsdag kl.15.30-17, et halvanden times hold for let øvede. Træner: Kenneth Schmidt. Pris: 400 kr.

Torsdag kl.17-18, kl.18-19 og kl.19-20, tre et-timeshold. Træner: Ole Nørgaard Jensen. Pris: 200 kr. Det første hold har fokus på begyndere og let øvede, det andet på let øvede og det tredje på let øvede/øvede.

Når man er kommet på et hold, så har man denne tid hver uge i fire uger i den aktuelle måned, ved regnvejr/aflysning etableres en erstatningstime. Normal holdstørrelse til træning er 4 medlemmer

Der udbydes hold i maj, juni, august og september. Juli er feriemåned.

Træning for øvede

Mandag kl.16-17.30 og kl.17.30-19 to halvanden times hold for øvede. Træner: Kenneth Schmidt. Pris: 400 kr.

Når man kommer på et hold, så har man denne tid hver uge i fire uger i den aktuelle måned. Ved regnvejr/aflysning etableres en erstatningstime. Ønsker man at fortsætte med yderligere træning, så tilmelder man sig og betaler for en ny periode. Oprettelse af tilmelding til nye hold sker den 15. måneden før. Normal holdstørrelse til træning er 4 medlemmer. Der udbydes hold i maj, juni, august og september. Juli er feriemåned

Klub modul kan ikke vise halve timer, men det er de anførte tider, der gælder.

Lørdagsværkstedet - åben træning

I år er søndagsværkstedet flyttet til lørdag kl.13-15. Der vil være to baner og én træner. Og der veksles mellem spil og instruktion. Pris for to timers spil og træning er 50 kr. Man tilmelder sig hver gang under Event. Her booker og betaler man hver lørdag for sig. Alle kan deltage. Deltagerne vil blive delt i to grupper efter niveau. Den gennemgående træner er Ole Nørgaard Jensen.

Cheftræner Kenneth Schmidt, tlf. 28602490

Senior- og juniortræner Ole Nørgaard Jensen, tlf.60468883

Generelle spørgsmål vedr. træning - kontakt Lars Tonnesen larstonnesen@mail.dk

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen