UDSÆTTELSE AF GENERALFORSAMLING 2017 i TKR til 25.april
Vi må desværre udsætte den indkaldte generalforsamling i TKR fra den 9. marts til den 25. april 2017 . På grund af travlhed på sin arbejdsplads har kassereren bedt om længst mulig tid til færdiggørelse af årsregnskab og årsrapport. Vi kommer dermed tæt på sommersæsonen. Det giver forhåbentlig kun yderligere anledning til at deltage. Den nuværende bestyrelse vil afgive årsberetning og gennemgå regnskabet. Tankerne om en egen klubhal vil blive præsenteret, og resultaterne fra spørgeskemaundersøgelsen, udsat til marts, vil blive fremlagt. Årsrapport/Regnskab 2016 og Budget 2017 er under udarbejdelse. Efter behandling på bestyrelsesmødet den 6. april lægges regnskab og budget ud på nettet. Formandsberetningen kommer på hjemmesiden efter godkendelsen på generalforsamlingen sammen med mødereferatet. Til generalforsamlingen bydes på sandwich og forfriskninger.
Klubbens kasserer, Jacob Hintz ønsker at fratræde. Den øvrige bestyrelse (Lars Tonnesen, Max Petersen, Henning Vagn Jensen, Morten Kardos, Michael Mejer, Judith Mertz-Nielsen) samt suppleanterne (Pia Knudsen og Pernille Wiberg) ønsker at fortsætte. Bestyrelsens har løbende efterlyst et TKRmedlem med regnskabsindsigt. En sådan har vi nu fundet i Amela Zimmermann. Hunfølger Jacob i arbejdet med at afslutte årsregnskabet og har lovet at stille op som kasserer i den kommende bestyrelse.
Vil du høre mere om klubben og bestyrelsesarbejdet, så mød op. Og får du lyst til at være med til at sikre TKR’s gode sociale miljø og trivsel, vil bestyrelsen gerne knytte andre medlemmer til sig og deres arbejde.
Blandt arbejdsopgaverne i bestyrelsen kan nævnes:
- Arrangement af div Event's, f.eks. Grill In, Åben bane, Big Box, klubturneringer mm. – og nu også nogle hyggelige arbejdsevents
- Organisering af den årlige tennisrejse til Gran Canaria eller anden destination
- Udvikling af idé- og strategimål for klubben med fokus på klubbens værdier, bl.a. som klub for døve/hørehæmmede, men nu også som anlægsklub/lokalområdeklub
- Organisering af klubbens træningstilbud
- Organisering af klubbens holdkampe
- Organisering af de praktiske ting for klubbens kommunikation herunder hjemmeside, nyhedsbreve, banebooking, bestyrelsesmail mm.
- Organisering af møder og dagsordener. Samt være referent eller ordstyrer til møderne
- Organisering og fordeling af vinterbaner – herunder kontakten til Ryparken og Svanemøllehallen
- Administrere klubbens regnskab og økonomi
- Håndhæve ansvaret for baneanlægget i forhold til HP-tennis, Ryparken og Københavns Kommune
- Deltagelse i ca. 5 bestyrelsesmøder om året plus valgt arbejde
Den formelt nye bestyrelse konstituerer sig selv efter generalforsamlingen. Det giver mulighed for at rokere med opgaverne efter lyst og kompetencer.
Hvis der skulle være yderligere spørgsmål, så kontakt den nuværende formand:larstonnesen@mail.dk . Lad os endelig høre fra dig, vi er kun interesserede i at få yderligere gode kræfter med ind i eller omkring bestyrelsen.
Vel mødt til TKR’s generalforsamling den 25. april 2016 Kl. 18.30, Østerbrohuset, Århusgade 101, 2100 København Ø. Mødelokalet på 1. sal, Salen.
Dagsorden ifølge vedtægterne
- Valg af dirigent
- Valg af referent
- Valg af to stemmetællere
- Formanden aflægger beretning på bestyrelsens vegne til godkendelse
- Kassereren fremlægger årsregnskabet til godkendelse
- Behandling af indkomne forslag (skriftligt 3 uger før generalforsamlingen)
- Fremlæggelse af tanker om en ny tennishal
- Fremlæggelse af medlemsundersøgelse og efterfølgende diskussion
- Fastsættelse af kontingenter og indskud for næste år
- Bestyrelsen fremlægger årets budget til godkendelse
- Valg af bestyrelse: 7 medlemmer og 2 suppleanter (hvert år)
- Valg af 2 revisorer og 1 revisorsuppleant (hvert år)
- Eventuelt
På bestyrelsens vegne
Den 27. februar 2017
Lars Tonnesen