INDKALDELSE TIL GENERALFORSAMLING 2017 i TKR

Som varslet i Nyhedsbrevet den 4. januar indkaldes medlemmerne hermed til TKR' s generalforsamling den 9. marts 2017 i henhold til vedtægterne. Bestyrelsen opfordrer alle interesserede til at møde op og deltage. Den nuværende bestyrelse vil afgive årsberetning og gennemgå regnskabet. Tankerne om en egen klubhal vil blive præsenteret, og resultaterne fra spørgeskemaundersøgelsen i januar 2017 vil blive fremlagt. Årsrapport/Regnskab 2016 og Budget 2017 er under udarbejdelse netop nu og vil kunne ses på hjemmesiden i slutningen af februar efter behandlingen på det sidste bestyrelsesmøde den 9. februar. Formandsberetningen kommer på hjemmesiden efter godkendelsen sammen med mødereferatet. Generalforsamlingen byder på sandwich og forfriskninger.

Klubbens kasserer, Jacob Hintz ønsker at fratræde. Den øvrige bestyrelse (Lars Tonnesen, Max Petersen, Henning Vagn Jensen, Morten Kardos, Michael Mejer, Judith Mertz-Nielsen) samt suppleanterne (Pia Knudsen og Pernille Wiberg) ønsker at fortsætte. Bestyrelsens har løbende efterlyst et TKRmedlem med regnskabsindsigt. En sådan har vi nu fundet i Amela Zimmermann. Hun har fulgt Jacob i arbejdet med at afslutte årsregnskabet og har lovet at stille op som kasserer i den kommende bestyrelse.

Vil du høre mere om klubben og bestyrelsesarbejdet, så mød op. Og får du lyst til at være med til at sikre TKR’s gode sociale miljø og trivsel vil bestyrelsen gerne knytte andre medlemmer til sig og deres arbejde.

Blandt arbejdsopgaverne i bestyrelsen kan nævnes:

• Arrangement af div Event's, f.eks. Grill In, Åben bane, Big Box, klubturneringer mm. – og nu også nogle hyggelige arbejdsevents

• Organisering af den årlige tennisrejse til Gran Canaria eller anden destination

• Udvikling af idé- og strategimål for klubben med fokus på klubbens værdier, bl.a. som klub for døve/hørehæmmede, men nu også som anlægsklub/lokalområdeklub

• Organisering af klubbens træningstilbud

• Organisering af klubbens holdkampe

• Organisering af de praktiske ting for klubbens kommunikation herunder hjemmeside, nyhedsbreve, banebooking, bestyrelsesmail mm.

• Organisering af møder og dagsordener. Samt være referent eller ordstyrer til møderne

• Organisering og fordeling af vinterbaner – herunder kontakten til Ryparken og Svanemøllehallen

• Administrere klubbens regnskab og økonomi

• Håndhæve ansvaret for baneanlægget i forhold til HP-tennis, Ryparken og Københavns Kommune

• Deltagelse i ca. 5 bestyrelsesmøder om året plus valgt arbejde

Den formelt nye bestyrelse konstituerer sig selv efter generalforsamlingen. Det giver mulighed for at rokere med opgaverne efter lyst og kompetencer.

Hvis der skulle være yderligere spørgsmål, så kontakt den nuværende formand: larstonnesen@mail.dk . Lad os endelig høre fra dig, vi er kun interesserede i at få yderligere gode kræfter med ind i eller omkring bestyrelsen.

Vel mødt til TKR’s generalforsamling den 9. marts 2016 Kl. 18.30, Østerbrohuset, Århusgade 101, 2100 København Ø. Mødelokalet på 1. sal, Salen.

Dagsorden ifølge vedtægterne

1. Valg af referent

1. Valg af to stemmetællere

1. Formanden aflægger beretning på bestyrelsens vegne til godkendelse