Juniortræning

Tilmelding til træning sker i den grønne top menu - under "Træning", i feltet Tilmelding til træning.
 Tilmeldingen åbner den 20.april. Juniortræningen begynder onsdag den 9. maj 2018

For at være med på juniortræningen skal man selvfølgelig være indmeldt, hvilket man gør
på hjemmesiden under Booking/Kontingent.
Derefter tilmelder man sig sit hold under Træning og klikker på prisen: 400 kr. Niveauer og trænere ses under Træning tilmeld.

Der planlægges med træningstimer: Onsdage kl.16-17, 17-18, torsdag kl.16-17, 17-18 og lørdage kl.9-10, 10-11, 11-12 og 12-13. Lørdag kl.9-11  organiseres som Familietennis, hvor også en forældre deltager i træningen. Det er for mindre børn (3-9 år)

Trænings-gebyret for hele udendørssæson (maj-juni + august-september) er 400 kr. Betalingen gælder for en ugentlig træningstime.

Der er ingen træning i juli. Man er først tilmeldt, når man har fået en mail med kvittering for betalingen.
Der er mulighed for sammen med juniorer fra andre klubber at deltage i en junior-sommercamp i Ryparken.

De holdes mandag den 2.-5. juli og 9.-12. juli.
Se nærmere under http://www.tenniscamp.dk/. TKRjuniorer der deltager kan efterfølgende få et tilskud fra klubben.

Er der spørgsmål til juniortræningen så kontakt Lars Tonnesen på larstonnesen@mail.dk