Vi har midlertidigt stoppet for tilgangen af nye Senior medlemmer.
Hvis du ønsker medlemskab for 2024/25, bedes du skrive dig på venteliste (under: Tilmelding -> Events).
OBS. For at skrive dig på venteliste skal du oprette en profil først (i øverste højre hjørne)

Velkommen til TKR

Glemt dit password:
Hvis du har glemt dit password, sendes det automatisk til din mailboks, hvis du klikker på "glemt password" under login boksen

Medlemskab (fuldtid) giver:
      - helårs medlemskab
      - fri adgang til at booke udendørsbaner (gratis)
      - adgang til at deltage i klubbens aktiviteter
      - mulighed for at søge om indendørsbaner (Se Events fra august/september)
Kontingent betales inden 20. marts hvert år.

Typer af medlemskab:

Kontingent

Indmeldelsesgebyr
Seniorer (A medlem)

Uden primetime 16-20 i hverdage

Juniorer (J medlem)

Passive (P medlem)

Gæstespil

100 kr. sammen med et medlem

Passivt medlemskab
er for aktive medlemmer, som for et år eller to ikke kan benytte sig af klubbens tilbud f.eks. pga. skade eller udlandsrejse.

Fordele:
- Når du ønsker at skifte tilbage til aktivt medlemskab, slipper du for at betale indmeldelsesgebyr, og har fortrinsret før medlemmer på ventelisten.

- Du er velkommen til klubbens åbne gratis arrangementer (ex. standerhejsning).

Passive medlemmer kan ikke spille, ikke tilmelde sig aktiviteter, er uden valgbarhed og stemmeret til generalforsamlinger.

Når du ønsker at blive aktivt medlem igen, skal du skrive til bestyrelsen, og dit medlemskab vil blive aktiveret for næstkommende kontingentperiode, som løber pr. 1. april hvert år.