Klubmodul henter siden
JUNIOR sommercamp uge 32
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Kære Junior i Tennisklubben Ryvang.

I skolernes sommerferie inviterer TKR i år til nogle sjove og lærerige sommercamps i følgende uger:

Uge 27: den 1. - 4. juli

Uge 28: den 8. – 11. juli

Uge 32: den 5. - 8. august

Er du mellem 6 og 18 år? Og har du lyst til masser af tennis, leg, hygge og konkurrencer sammen med klubbens faste trænerteam og dine gode tenniskammerater, så vil disse sommercamps helt sikkert være noget for DIG!

Alle ugerne trænes der på følgende dage/tider:

Mandag-torsdag fra kl. 09.00-14.00

Pasningsordning/fritidsordning hver dag fra kl. 14-15.

Man skal tilmeldes pasningsordningen separat.

Programmet for ugerne udarbejdes, så det passer til spillernes niveau. Fælles for alle er, at dagene vil være fyldt med tennis, fysisk træning og konkurrencer. Der vil være fokus på udvikling, samarbejde, teamspirit, glæde og motivation.

Camp-deltagere skal selv medbringe: frokost, vandflaske, solcreme, ketcher, og tennissko.

Pris for én camp: 975 kr.

Pris for pasningsordning: 200 kr.

Tilmeldingen foregår på klubbens hjemmeside www.tkr.dk under ”events”. Tilmeldingen er efter først til mølle princippet, og vi har begrænset antal pladser. Jævnaldrende gæstespillere kan ligeledes deltage, såfremt der er ledige pladser: TKR’s juniormedlemmer har naturligvis fortrinsret. Ønsker man at have en ven/veninde med, så skriv til Julia på kontakt@tkr.dk

Vi håber at se mange af Jer til nogle sjove og gode uger, hvor vi sammen hygger med en masse tennisoplevelser.

Med sportslig hilsen

Trænerteamet i Tennisklubben Ryvang